|
|
DH 440, den senere MH 203, som blev bygget af Henschel i 1957 som prototype til DSB, trækkes ud på drejeskiven |
|
|
Gamle O L2 var naturligvis også med... |
|
|
ME 1535 (bygget af Henschel i 1985) var også på drejeskiven |
|
|
Det første el-lokomotiv, EA 3001 (bygget af Henschel i 1984), deltog ligeledes i drejeskiveshowet |
|
|
Den smukt restaurerede HV3 (bygget af Henschel i 1928) i selskab med rangertraktor fra AHTJ |
|
|
CS 246 (bygget af Esslingen i 1876) og G 78 (bygget af Esslingen i 1875) |
|
|
|
K 563 (bygget af Esslingen i 1899) med blæsende sikkerhedsventiler og HHJ DL10 (bygget af Henschel 1977) |
|
|
K 563 og HHJ DL10 |
|
|
Olsen Banden-traktoren T57 med "en grøn godsvogn". Denne gang dog fra BP og ikke Franz Jäger i Berlin! |
|
|
V200 033 (bygget af Krauss-Maffei i 1956) fra Deutsche Bundesbahn klar til afgang med veterantog til Nyborg |
|
|
Sølvpilen med BS 480 i front ankommer fra Tommerup til Odense |
|
|
K 563 klar til at trække veterantoget tilbage til Odense fra Nyborg |
|
|
|
MY 1135 og MZ 1401 |
|
|
MY 1135 og OHJ's MO 25 (bygget af MaK i 1961) i baggrunden |
|
|
Sølvpilen, MA 460, (bygget af MAN i 1963) |
|
|
K 563 rangerer med vogne på Odense station |
|
|
MZ 1401 - flot nymalet |
|
|
Ford V8-skinnebil fra DSB |
|
|
|
P 125 (bygget af Hohenzollern i 1882) på drejeskiven |
|
|
A 159 (bygget af Hartmann i 1888) og KS 273 (bygget af Schwartzkopf i 1886) soler sig i eftermiddagssolen |
|
|
O 318 (bygget af Borsig i 1898), P 931 (bygget af Schwartzkopf i 1910), A 159 og KS 273 |
|
|
KS 273 trækkes på drejeskiven af "Klædeskabet", nr. 52 |
|
|
HV 3 på vej i remise for klargøring til hjemtransporten til Mariager |
|
|
HV 3 |
|
|
|
MX 132 (bygget af Frichs i 1932) på vej tilbage i udstillingen |
|
|
A 159 får sig en sving-om |
|
|
HHJ DL10 forinden hjemtransport til Odder |
|
|
K 563 og H 800 (bygget af Borsig i 1923) klargøres til hjemtransport til Randers |
|
|
Tog til Dyrehaven! O 318 med dobbeltdækker-vogn |
|
|
En del af materieltoget til det midt-/nordjyske, bl.a. bestående af K 563, HV 3, H 800 og DH 440 i den lave aftensol |
|
|